Undersøke brukernes behov

Ikon for brukerundersøkelser
Forstå hva brukerne virkelig ønsker/01
Ikon for kartlegging av UX-smertepunkter
Systematisk kartlegging av UX-smertepunkter i produktet ditt/02
Ikon for produktbeslutninger
Få klarhet i strategiske beslutninger/03

Riktig kunnskap gjør handlinger effektive. Vi hjelper kundene våre med å se det store bildet og oppdage skjulte nyanser gjennom brukerundersøkelser.

Relevante kontekster

  • Vi har en idé til et produkt, men ønsker å forstå hva brukerne virkelig trenger.

  • Vi vet at brukerne vil ha mer ut av produktet vårt, men vi trenger et klarere bilde.

  • Vi har en forskningsprotokoll og trenger bare noen til å samle inn data.

  • Vi har allerede en del data, men trenger noen til å forstå dem.

  • Vi ønsker å finne muligheter til å forstyrre bransjen vår.

  • Vi har ikke tilgang til brukere og trenger hjelp til å rekruttere dem.

  • Brukerne våre befinner seg på en avsidesliggende øy, og vi trenger noen som kan reise dit.

Logo for brukerundersøkelsesklienten
Brukerundersøkelser for veterinærprogramvare i fire land
Quotes
Creative Navy var i stand til å komme ombord og forstå hva brukerne ønsket seg av systemet på svært kort tid.
Profilbilde av brukerundersøkelsesklienten
Carolina DavisProsjektleder @IDEXX Labs
Arrow right
Logo for byråets nettsted for anmeldelser
Interiør i et brukerforskningsbyrå med en forskningsspesialist ved skrivebordet

Vi utarbeider forskningsprotokoller, samler inn data og analyserer dem for å komme med gjennomtenkte anbefalinger.

KONTAKT OSSarrow right

Forskningsplan

Fokusgrupper

Feltstudier

Tree tests

Observasjonsstudier

A/B-tester

Brukerundersøkelser

Analyse av tilbakemeldinger

Intervjuer med brukere

Laboratorieundersøkelser

Kortsortering

Sesjonsanalyse

Brukervennlighetstester

Handlingsplaner